Pages

Disable right click

Monday 10 December 2012

Lame tak bukak blog?

Assalamualaikum...


Ehem, dah lama kan aku tak bukak blog? Maklumlah..semenjak kebelakangan ni aku sibuk sikit, tapi sibuk yang dibuat-buat lah kan, huhuhuh :D Anyway, aku dah lama tak bukak blog ni pon ade sebabnye, antaranya sebab aku jarang onnline, maklumlah duduk asrama lah katakan, tapi semenjak cuti sekolah ni, aku kene balik rumah lah, humm yelah aku nak duduk mana lagi kan? Hum..time cuti ni lah masanya untuk aku onnline tapi aku jarang jugak onnline sebab haritu tibe2 pulak laptop rosak, lame pulak tu, baru sekarang sembuh, huh ! boleh jgak main, hee =D

Tup2 aku tengok follower aku dah 86 ! Woww..so amazing, dari dulu follower aku yang 50 lebey sekarang 86, eh dahlah aku tak bukak blog, tibe2 ade orang sanggup follow aku? Hihihi..anyway, follower aku ni ramai pon sebab adik aku tolong, haritu die ade buat segmen, lepastu aku suruh adik aku...suruh sesiapa yang join tu follow aku sebab aku nak jugak tambah jumlah follower kan? Teringin jugak kott !! Tapi tulah, kalau aku jarang onnline, sorry lah ye..sebab aku ni memang tak suke sangat onnline, kalau onnline pon bukannye nak wat ape kan? Nak tulis entry pon kadang2 malas..aishh =.=

Lepastu kalau aku post entry pon mesti tak ramai nak baca, hihi. Teka je, huhu. Dahlah, aku dah tak ade idea ni, oh ye jangan lupe eh untuk baca semua entry aku, walaupon aku blogger lelaki, tapi aku tak jahat pon -.- dan tak semestinya lelaki tak boleh berblog kan? Aku berblog hanya untuk suka2 je ^______________^ . K lah, salam, dari aku, Firdaus =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...