Pages

Disable right click

Thursday 16 August 2012

Kembali Berblogging =)

Assalamualaikum semua..


Hai semua pembaca sekalian. Sudah lame aku tak bukak blog dan update dekat blog ni bukan ? Huhu. Maklumlah..aku kan busy. Dan kadang-kadang..ade jugak bosannye bukak blog. Maklumlah..blogger lelaki lah katakan. Hew hew.

Aku tak bukak blog pon ade sebab lain. Antaranya sebab aku kan duduk dekat asrama, biase lah..duduk asrama mane boleh bukak komputer. Laptop pon tak ade. -.- Tapi harini aku balik dan dapat bukak blog semula ! Aku dah tukar semuanye. Amacam ? Okay tak ?

Aku tukar pon bukan sebab ape. Iyelah..lagi 2 hari kan kite akan sambut hari raya ? Jadi baju blog pon kenelah tukar. Giler semangat lah aku sampai aku tukar semua blog aku ni siap dengan header lagi. Header tu bukan aku buat, tapi hadiah..sempena raya lah kan..siapa yang sponsor tu aku kene rahsia, takutt kantoii -.-

Kay lah..asalkan aku dah update dekat blog..aku nak suruh orang follow aku pulak lah ! Babai ! =D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...