Pages

Disable right click

Saturday 17 March 2012

KEMBALI KE ASRAMA

Assalamualaikum dan salam sejahtera saya ucapkan kepada pembaca blog saya yang tidak seberapa ini.Link Blog Saya.Tajuk hari ini yang saya mahu kongsi ialah tajuk yang tertera di atas.
Insyaallah esok saya akan kembali masok ke asrama bagi meneruskan sesi persekolahan.Pelajar-pelajar S.A.M.T.S.H wajib kembali ke asrama setiap kali diberi peluang balik kampung(rumah).Rumah yang didiami dipanggil"kampung" kerana asrama dianggap sebagai rumah kita sendiri.Jadi,saya tidak akan menge"post" ape ape didalam blog selama dua minggu.Itu sahaja yang saya ingin saya sampaikan.Saya akhiri ini dengan serangkap dua pantun.

Kalau ada sumur di ladang,

Boleh kita menumpang mandi,

Kalau ada umur yang panjang,

Boleh kita berjumpa lagi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...